top of page

מסביב לצלחת- השראות לעיצוב השולחן



הכי כיף זה לארח! לתכנן הכל מראש, מה נבשל, אילו סלטים, איזה קינוח, רשימת קניות ומטלות, אבל הכי כיף לתכנן איך נעצב את שולחן החג....

בד"כ מי שאוהב/ת לארח עושה זאת לא מעט, והאתגר הוא לגוון בעיצוב השולחן עם אותם הכלים שיש בבית.


תרשו לי לתת לכן 3 טיפים שיקפיצו את עיצוב השולחן לקראת החג:


1.פלייסמנט מעוצב- פלייסמט מתחת לצלחת מעניק לה בסיס, עומק וייחודיות, בעזרתו ניתן להבליט את האווירה שרצית להשיג בעיצוב השולחן. הוא גם שומר על המפה מכתמים 😊 ומאפשר לגוון מארוחה לארוחה.

מגוון סגנונות העיצוב כה רחב שתוכלו למצוא פלייסמנט בכל סגנון שרק תרצו, עיצוב פשוט וקליל, עשיר, כפרי, עדין ושקט או בולט לעין. זו יכולה להיות תוספת שתקפיץ ברגע את מראה השולחן ותעניק לו מראה אחר לגמרי.


2. אקססוריז גדולים ומרשימים – שילוב של אקססוריז שונים כמו אגרטלים, עציצים או מעמד לנרות באמצע השולחן יכול להוסיף אלמנט מרשים משמעותי לאח החג ניתן לפזר אותם ברחבי הבית ובימים שאת מארחת לאסוף אותן ולהניח על שולחן החג.



3. פרחי נוי ועציצים - אין כמו סידור פרחים גדול ושופע בכדי להעשיר את השולחן. פרחי המשי שנמצאים אצלנו בחנות קיימים במגוון גדול של צבעים ודגמים ובאיכות מדהימה ומאפשרים לאוהבי העיצוב והאירוח לייצר זר מרשים וגדול שיכול לשמש בתור פריט עיצוב מרכזי בשולחן האוכל או הסלון. אנחנו מציעים גם פתרונות לאגרטלים וייעוץ בהרכבת הזר.


באינדיגו מרקט- המרכז לעיצוב הבית תוכלו למצוא מחלקות עיצוב שונות, ריהוט, תאורה , טקסטיל, אביזרי נוי לבית, כריות ועוד אלפי פריטים.. אנחנו ממוקמים במתחם אורוות האמנים שבפרדס חנה חמש דקות ממחלף עין חורש שבכביש 6.





174 צפיות
bottom of page