top of page

כתבו עלינו באנשי העיר | סיפור אישי אורנה רזניק חג'ג'


אורנה רזניק חג'ג'(60) בעלת חנויות לעיצוב פנים מפרדס חנה כרכור

אורנה רזניק חג'ג'

מה פרדס חנאי בעינייך?

"יש כאן גיוון של סוגים שונים של אנשים שעדיין עוסקים בחקלאות וזה משהו שלדעתי לא תמצא במקומות אחרים."

מה הכי גרוע כאן?

"לדעתי אין מספיק תשתיות מוכנות להצטרפות של כל התושבים שהגיעו אלינו בשנים האחרונות. הן לא ערוכות מספיק לקבל את כל התושבים החדשים אם זה מבחינת הכבישים ודברים אחרים שיוצרים עומס על היישוב שלא מוכן לדעתי לקליטה של כל כך הרבה אנשים נוספים."

מה המקום הסודי שלך ביישוב?

"אני אוהבת את אזור המושבה הוותיקה, הבנות שלי והנכדים שלי גרים באזור וזה כיף לבוא ולהסתובב שם ולהיות איתם ביחד."

למה פרדס חנה כרכור?

"אני הגעתי לפרדס חנה מקריית שמונה באמצע שנות התשעים לאחר מבצע 'ענבי זעם'. חיפשנו מקום שהוא גם מושב באופי שליו ואני מאוד מרוצה מאז. פרדס חנה כרכור זה מקום טוב לגור בו, אני אוהבת את הציביון של המושבה והקהילתיות שנשמרו למרות שהיישוב גדל בעשרות אלפי תושבים והפך להיות ליותר צפוף."

עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?

"הבת הבכורה שלי גרה בהולנד ואני פוגשת אותה רק פעם בכמה חודשים, אז הייתי שמחה לראות אותה יותר, אבל אם נלך רגע למישהו מההיסטוריה אז הייתי שמחה לשבת עם פול גוגן, צייר ואמן פוסט אימפרסיוניט שהוא השראה עבורי ומאוד התחברתי לעבודות שלו."

משהו מיוחד שקרה לך?

"יש לי חנות בתחום עיצוב הפנים שנקראת 'אינדיגו-מרקט' ומאוד מוכרת בסביבה. אחרי 12 שנה בהם אנשים דרשו ממני לפתוח עסק נוסף בתחום שלי שלאו דווקא קיים בתוך הקניון, החלטתי לעשות את זה בשביל הנפש שלי וממש לאחרונה פתחתי במתחם 'אורוות האמנים' אצלנו ביישוב את ה'מרקט' שזה אאוטלט לחנות הקיימת שלי. העסק החדש הוא בעל אותו ציביון, אבל עם תמהיל שונה וניתן למצוא שם מוצרי טקסטיל, כריות, שטיחים, מוצרי תאורה ונוי, ריהוט משלים ועוד."


113 צפיות
bottom of page