top of page

הומסטיילינג מושלם עם תאורה מעוצבת


אור הוא אלמנט משמעותי בהומסטיילינג ובעיצוב הבית מאחר ובחירת גופי תאורה נכונים יוצרים ועוטפים את האווירה הכללית, מדגישים ותומכים בריהוט ובאקססוריז . מעבר לאור כאלמנט הכרחי לקיום, גופי תאורה הם פריט עיצובי לכל דבר כאשר הם נבחרים בהתאם ויש להם את הכול למשוך את תשומת הלב בדיוק כמו לריהוט. בכתבה הזאת רכזנו עבורכם את הסגנונות השולטים בתחום התאורה המעוצבת כדי שתוכלו לבחור נכון.

תאורת וינטאג' מעוצבת -תנגן על הרגש

הוינטאג' הוא סגנון שתפס תאוצה עצומה בעשר השנים האחרונות ולא נראה שהוא הולך לחלוף. הכוח העיקרי של הוינטג' הוא שהוא מנגן על הרגש שלנו, הוא נוסטלגי, מעורר געגוע ומזכיר לנו את הבית של אמא. עיצוב זה יצור תחושה רכה, וביתית שלעיתים תזכיר את הבית החמים של אמא. כאן לדוגמה גוף תאורה תלוי תקרה ממתכת בצבעי צהוב , כחול וירקרק פסטליים זורק אותנו היישר לשנות ה 60 וה 70 ואפילו מזכיר את כלי הבישול מהמתכת שאפיינו את המטבחים של הסבתות שלנו.

הסגנון הקלאסי -ישתלב בכל חדר

הסגנון הקלאסי הוא על זמני ומתאפיין בגופי תאורה מזכוכית בשילוב מתכת, בקווים נקיים המשתלבים היטב בכל בית. לסגנון הקלאסי תכונה נפלאה כאשר מדובר בהומסטיילינג - שקיפות הזכוכית הופכת אותה לפריט המשתלב בכל חלל מגורים, מאפשרת לכמות אור גדולה לעבור ויכולה למשוך עניין כאשר הטקסטורות הופעות מגוונות.

סגנון כפרי

הסגנון הכפרי מתכתב באופן ישיר עם חומרים, צבעים ודוגמאות הלקוחות מעולמות ההשראה של הטבע. כאן לדוגמה גוף תאורה תלוי תקרה עשוי מתכת בחיתוכים אורינטליים הופך לפריט עיצוב דומיננטי שיכול להתלות גם מעל שולחם אוכל או כתאורה מרשימה בסלון. שילוב חומרים כמו זכוכית ומתכת הוא טרנד נפוץ בסגנון הכפרי ומעניק לו עומק עיצובי מיוחד.

באינדיגו המרכז לעיצוב הבית מחלקת תאורה מגוונת ועשירה עם מאות גופי תאורה מעוצבים בשלל סגנונות, כך שכל אחד יוכל ליצור דרך תאורה מעוצבת את האווירה המתאימה לו. מחלקת התאורה שלנו היא מהמובילות באזור השרון והצפון ומעצבי התאורה ישמחו לתת לכם ייעוץ ללא עלות.


255 צפיות
bottom of page