top of page

מכניסים את הים והחוף הביתה


אלמנטים של ים וחוף שיכניסו תחושת חופש ורעננות לבית זהו טרנד עיצובי שכבר מזמן כבש את עולם עיצוב הפנים בעולם ובישראל, ולא במקרה... לקראת הקיץ והחופש, תקופת הטיולים והחופים, אספנו עבורכם טיפים ורעיונות עיצוביים על האלמנטים שניתן להכניס לכל בית.

גווני הכחול והתכלת בשילוב עם הצבע הלבן, אלמנטים של ים, חוף, ספינות וצדפים כל אלה ועוד יוסיפו לחלל הבית אופי של ים, נועם ושלווה.

אז איך עושים זאת בקלות ובתקציב סביר להלן המלצת מעצבת הבית של אינדיגו:

תמונות בגווני כחול ולבן עם אלמנטים של ים אלמוגים, סירות , משוטים ועוגנים כל אלה בעיצוב כחול- לבן מבית פייפר בלה. ניתן לתלות בכניסה, בחדר האמבטיה או בחדר הילדים מתלה עץ בצורת משוט.

אששיות לנרות, מעץ, מתכת או ברזל במגוון צבעים וטקסטורות, בתוכם שמים נירות ריחניים בצבעים ובגדלים שונים ומקבלים אלמנט עיצובי שמכניס לבית אווירה נעימה ומרגיעה.

כדי זכוכית כחולים וטורקיז- אינדיגו המרכז לעיצוב הבית

פסלים ואקססוריז של דגים, אצות וצדפים מפוזרים על הקונסולה, או על השולחן בסלון מכניסים צבע וסיפור לכל שידה עליהם הם מונחי.

אגרטלים, עציצים מזכוכית ומחרס בצבעים של כחול, תכלת וטורקיז יכניסו תחושת רעננות לשולחן או לשידה עליהם תניחו אותום

כריות נוי לכורסאות , ספות ומיטות בגווני הכחול עם טקסטורות גיאומטריות, ובצבעים מרגיעים של כחול תכלת , טורקיז ולבן.

שרשראות עם דגים, לבבות, שבבי עץ ממוחזר, צדפים ועוד.... תוכלו לשלב את כל ההמלצות או רק חלק מהם בכדי להכניס לחלל תחושה רעננה של ים חוף וחופש.

אצלינו באינדיגו אנחנו מאמינים כי לאביזרים המשלימים יש תפקיד משמעותי בעיצוב הבית ובהכנסת קונספט אחיד וברור המייצר שפה עיצובית מרשימה בבית שנעים לחיות בו.

באינדיגו- המרכז לעיצוב הבית תוכלו למצוא מחלקות עיצוב שונות, ריהוט, תאורה, אביזרי נוי לבית, טקסטיל, וילונות, כריות ועוד, פרחי משי וכלים מעוצבים לסידורי פרחים אלפי פריטים של המעצבים המובילים בישראל וגם פריטי יבוא אישי.

1,308 צפיות
bottom of page